تلفن مرکز مشتریان: 830 33 - 028

پرسش های متداول

|

- ثبت سفارش:

آیا خرید از اوتیسا ملزم به عضویت در سایت دارد؟
خیر، به محض ورود به سبد خرید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

آیا در تمامی ساعات شبانه روز می توان سفارش خود را به ثبت رساند؟
بله، در تمامی ساعات روز در 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید، رسیدگی به سفارشات طبق اولویت در اولین ساعات کاری روز بعد انجام خواهد شد.

آیا امکان سفارش بصورت تلفنی هست؟
خیرامکان پذیر نیست سفارش تنها از طریق سایت اوتیسا امکان پذیراست.

آیا محصولاتی که موجودی انها به اتمام رسیده را می توانم سفارش دهم؟
خیر- ثبت سفارش ممکن نیست ولی در صورت شارژ مجدد و تامین دوباره محصول امکان ثبت سفارش وجود دارد.

آیا امکان کادو پیچ کردن محصول به منظور هدیه دادن هست؟
خیردر حال حاضر این امکان پذیر نیست. ولی در آینده نزدیک این بخش به سامانه اوتیسا اضافه خواهد شد.

- پیگیری سفارش:

بعد از ثبت محصول چطور از وضعیت سفارشم اطلاع پیدا کنم؟
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن از طریق پیامک، ایمیل؛ تیکت، یا تماس تلفنی و همچنین از داخل خود سایت می توانید پیگیری کنید.
تماس تلفنی: 830 33 - 028
پیگیری آنلاین: http://www.otisa.ir/order-tracking/
تیکت: http://www.otisa.ir/create-ticket/

- تحویل سفارش:

از چه طریقی سفارش خود را تحویل می گیرم؟
تمامی راه های ارسال در سایت ثبت شده و امکان انتخاب از طریق خود کاربر وجود دارد.

چقدر زمان طول میکشد تا سفارشم به دستم برسد؟
بستگی به نوع و نحوه پستی دارد که انتخاب می کنیم.
1- پست سفارشی از 3 الی 5 روز
2- پست پیشتاز از 1 الی 3 روز
3- تیپاکس از 1 الی3 روز
4- پیک 1 روز کاری

- لغو سفارش و برگشت کالا:

در صورتی که هنوز کالای خود را تحویل نگرفتم و قبل از ارسال می باشد به شکلی می توانم لغو و وجه پرداخت شده آن را بگیرم؟
پس از ثبت سفارش موفق شما همکاران در اولین فرصت با شما جهت تایید سفارش تماس می گیرند و در صورتی که شما از سفارش خود منصرف شده باشید در همان مرحله مشخصات حساب بانکی دریافت می شود و سفارش شما جهت برگشت مبلغ به بخش مالی ارسال می شود و در پروسه یک روز کاری وجه فوق به حساب اعلام شده برگشت می خورد.

در صورت باز گرداندن کالا مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه بازگشت داده می شود؟
وجه پرداخت شده بابت کالا ظرف مدت حداکثر 1 الی 2 روز کاری از زمان برگشت کالا، توسط بخش مالی به حساب شما بازگردانده خواهد شد. برای اطلاعات دقیق‌تر به بخش سیاست بازگشت مراجعه فرمایید.

- خدمات مشتریان:
برای سفارش کالا نیاز به راهنمایی دارم با چه بخشی تماس بگیرم؟
خدمات مشتریان اوتیسا، با شماره تلفن 830 33 - 028 از ساعت 8 الی 16 پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد تیکت ارسال کنید ما دراولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس می‌گیریم.

- پرداخت:
مبلغ کالای خریداری شده را چگونه پرداخت کنم؟
پرداخت در فروشگاه اینترنتی اوتیسا به دو صورت پرداخت اینترنتی از درگاه های اینترنتی بانک ملت، سامان و پارسیان انجام می شود و یا کارت به کارت می توانید وجه مورد نظر را پرداخت کنید.

کانال ما در تلگرام